2011. február 3., csütörtök

Anyakönyvi hírek


25 ÉVES HÁZASSÁGI ÉVFORDULÓJUKAT ÜNNEPELIK:
Február 15-én: Darida Zsuzsanna és Lóczi István – Zsombok Teodóra és Misik István
HÁZASSÁGOT KÖTÖTTEK:
Balogh Andrea és Horváth Mihály (lábatlani lakosok) január 21-én.
 Az önkormányzat gratulál a jubiláló és ifjú házasoknak, minden jót kíván további életükhöz.

ELHUNYTAK:
2010. december 17-én (53 éves korában) Hosszú Károly
December 23-án (70)Nacsa Imre
December 23-án Kollár László
December 25-én (90)Palotás Mihály Vince
2011. január 1-jén (45)Bálint Istvánné sz. Dobai Mária
Január 2-án (77)Baranyai Elemér
Január 7-én (79)Tőke Benedek
Január 9-én (80)Klausz Károly
Január 14-én (96)Gidó Dénesné
sz. Jakabos Mária
Január 15-én (62)Szalai Györgyné sz. Sánta Irén
Január 17-én (91)Komeiner Mihály
2010. december 20-án (70 Rausch Mihály (volt budapesti lakos)
2011. január 7-én (71)Kaszala Ferenc (volt tokodaltárói lakos)
2011. január 9-én (88)Lohner Jánosné sz. Scheierli Mária (volt pilisvörösvári lakos)
Elhunyt lakótársaink hozzátartozóinak gyászában osztozunk, fogadják együttérzésünket!

Helyreigazítás: Előző számunkban tévesen jelent meg néhai Schulhoff Ferencné sz. Schaller Terézia neve. A hozzátartozóktól elnézést kérünk.
-----------------------------------------------------------

Akik résztvettek férjem BARANYAY ELEMÉR 
búcsúztatóján 
2011. január 9-én 
osztoztak fájdalmamban 
köszönöm!


Tol
ldi Eszter, feleség



és részvétüket nyilvánították, 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése