2011. április 5., kedd

Amit a sport adhat a gyerekeinknek


Tudjuk: nehéz a gyerekeket rávenni, hogy a szabadban játsszanak vagy sportoljanak. A sport révén nemcsak hogy tartoznak valahova, de új barátokat szereznek. A Zoltek SE keretei között működik a Kick-box szakosztály. Szántó Sándor edző nemrég levelet kapott, melyet név és cím nélkül adunk közre.


”Szia Sanyi! Szeretnék mindent megköszönni Neked és a Viktornak. Nem gondoltam volna, hogy két hétnél tovább fog járni edzésre, azt meg főleg nem, hogy izgatottan várja már 4-kor, hogy hatkor mehessen hozzátok. Boldog volt, hogy a vizsgája si-került, mi meg büszkék. A fényképeket mindenkinek mutogatja… Két dolog miatt is csoda történt. Az egyik, hogy extra lusta, másik, hogy nem szeret szerepelni. Amikor megtudta, hogy én is megyek a vizsgájára, sírt és elzavart, de én nem adtam fel és visszaszöktem, tudván, hogy utána megkapom a magamét. Nem is maradt el, de én csodálva nézhettem, mit tettetek vele!”
Bíztatok minden szülőt, szorgalmazza, hogy gyermeke sportoljon. Találja meg a megfelelő mozgást, legyen az akár a kick-box vagy bármi más.


HV

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése