2011. április 5., kedd

Sokan voltak kíváncsiak a "város színészére"


Karrierkomédia Nyergesen


Január 30-án a Száguldó Orfeum társulat előadásában – Ivancsics Ilona, Márton András, Bodrogi Péter és Sághy Tamás szereplésével – Brian Strand: Karrierkomédia című szatírikus előadását láthatta a nagyérdemű közönség művelődési házunkban. Természetesen nem szalasztottuk el az alkalmat és az előadás után Sághy Tamást, városunk színész idolját kérdeztük…






– Milyen érzés volt Neked, nyergesújfaluinak a saját városodban, utcabeliek előtt színre lépni? 
– Amikor megtudtam, hogy Nyergesújfalun lesz előadásunk, nagyon megörültem és izgatott is lettem. Hiszen sokan eljöttek az előadásra a családból, és azok is, akik kíváncsiak voltak arra, hogy mi lett belőlem, mióta színész lettem. Amennyire izgultam az előadás előtt, annyira nyugodt lettem, amikor elkezdődött. Kíváncsiság és érdeklődés áradt felénk a nézőtérről, jó érzés volt gyermekkorom helyszínén fellépni.
– Emlékszel, mikor szerepeltél legutoljára ezen a színpadon?
– Ide jártam zeneiskolába, talán akkor álltam itt utoljára, ennek idestova 25-30 éve. Sajnos, ritkán futok össze a volt osztálytársakkal, de mindig nagy öröm velük találkozni. Kedvenc tanáraim egyike a magyar tanárnőm Belányi Elemérné, aki az előadásra is eljött. Ha vele találkozom, olyan közvetlenül tudunk beszélgetni, mintha csak tegnap találkoztunk volna.
– Lányos édesapa vagy. Lesz-e belőlük színész?
– Valóban, lányaim vannak, akiket imádok. Az, hogy mi lesz belőlük még a jövő zenéje. Én természetesen mindenben segíteni fogom őket, de nem vettem észre, hogy bármelyikük is színész akarna lenni.
– A színpadi munkák mellett tévésorozatban is játszol. Mennyiben más a televíziós szereplés?
– Egészen más játékstílust igényel. Mivel kevesebb idő van a jelenetek kidolgozására, nagy koncentrációt igényel. Tavasszal egyébként újra forgatok, úgyhogy nemsokára, újra láthatnak a nézők a Csillagvirág klinikán.
K.G.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése