2011. április 5., kedd

Április a gyermekkönyvtárban


Április 6-án mesemondó délelőtt Szegvári Ildikó mesemondóval
Április 7-én 16.15-kor Tudod-e? Játékos vetélkedő
Április 8-án 17 órakor az AdyMŰVHÁZ Rajzszakkörének kiállítása.
Megnyitja Gelencsér Gézáné, közreműkönek a Szabolcsi Bence Zeneiskola növendékei.
Április 13-án mesemondó délelőtt Szegvári Ildikó mesemondóval
Április 14-én Versolvasás, kézművesfoglalkozások
Április 20-án mesemondó délelőtt Szegvári Ildikó mesemondóval
Április 21-én Húsvétváró délután, gyermek- és ovis foglalkozás
Április 27-én mesemondó délelőtt Szegvári Ildikó mesemondóval
Április 28-án Észforgató játék
Május 5-én Író-olvasó találkozó Bosnyák Viktória írónővel 9 órától
A mesemondó szerdák de. 10 órakor, a csütörtöki foglalkozások 16.15-kor kezdődnek. E programok a TÁMOP.3.2.4-08/1-2009-0047 “Tudásdepó-Expressz” pályázat keretében valósulnak meg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése